Monday 13 August 2012

Akhirnya..

SALAM...
Ramadhan 25 hari ni.. sahur tad dia jawab whatsapp aku... pedih kata2 dia.. aku dengan mudah membalas dalam nada gurauan... dia senyap... akhirnya... AKU BALAS 'k la... aku takkn kaco ko lg.. as u wish'........

ya allah... nape di awal ramadhan dia buat aku ceria di akhir aku kembali terluka.. memang bukan dia pergi... tp aku yang berlari... dulu pun aku yang tinggalkan dia... ya allah... berat betul ujian lepas aku dah terlalu sayangkn dia... aku rindukan dia... tuhan saja yang tahu apa yang aku rasa bila aku send last whatsapp 2.. dada aku sesak sangat time 2...aku rasa sgt2 kehilangan... mungkin selama ni aku terlalu berharap dia jad milik aku... dialah insan yang aku tinggalkan selepas aku kena serang dengan tunang dia... aku tak nak jad penyebab n sakit hati sgt2 time 2... aku di tipu... akhirnya bibir lancar bertny... dia cakap 'PERLU KE AKU CERITA SEMUA... KAN ADA PIC KAT FB'.... fine.. aku yang salah.. tak peka.. tp kenapa dia xbagi sue cerita kat aku... :(

mungkin aku yang salah anggap dengan cara dia layan aku.. aku syok sendiri... dia pernah ckp.. 'dia <3 aku.. yang lain hanya suke2'.... ya allah.. permainan apakah ini... nape aku di uji.. kenapa hati aku di uji... sekarang  life aku betul-betul macam cerita hacks... walaupun aku yang tinggalkan dia... tp dia tetap dh pergi dr hidup aku kan.... aku tak nak pengganti dia... aku nk dia.. aku rindu dia.. even dia sengal... dia sgt2 sweet sbrnya...


kau hadir tanpa kusedari... mengisi kekosongan hati...
kini kau pergi tinggalkan ku..
lemas ku dalam sepi..
hujan yang turun ke bumi... membawa rindu yang menggunung...
kau biarkan ku oohh sendiri... mlm ku tanpa mimpi...

mengapa tangan kau lepaskan.. setelah hatiku kau tawan...
mengapa takdir memisahkan..
HANYA AKU CINTA KAU SEORANG....

aku dah delete semua contact detail dia.. ringan je tangan nk remove fb dia.. tp ntah la... mcm kejam sgtkn... sbb aku yang buat hal sbrnya...

No comments:

Post a Comment