Tuesday 7 August 2012

MENGHARAP!!

salam..
Dah lama tak update blog ni kan... sibuk sebenarnya.. lagipun tak ada internet nak on9 dekat rumah... harap pada hp lambat sangat dan payah nak taip... so ada masa ni update la apa yang patut....

Mengharap..
faham kan maksud mengharap tu... dalam hidup, aku selalu berharap yang satu hari nanti hidup aku akan sempurna seperti pentas drama... aku nak impian jadi reality... aku mengharap mr.right yang sempurna.. anak-anak yang soleh dan solehah... kehidupan yang aman damai dan bahagia... tapi semua itu MENGHARAP...terlalu jauh untuk di gapai....

MENGHARAP....
aku selalu berharap dia akan jadi milik aku.. dua calon dambaan hati... 1-insan yang dekat dengan aku... 2- jauh di mata tp dekat dihati...

1-orang yang aku kenal sejak aku lahir kedunia... hari jadi kami pun tak jauh... beza +=2 minggu sahaja... dia umpama abang buat ku... aku terlalu sayangkan dia.. sampai ketahap yang extream.. tak manis jika aku ceritakan... membuka aib buat kami... perasaan cemburu aku padanya memang tak boleh dikawal.. sakit hati aku bila melihat dia bersama perempuan lain... terluka jiwa... kawan-kawan aku yang kenal dia bagi pendapat yang sama dengan apa yang aku rasa.. KAMI SALING MENYANGI...  tap ntah la.. jauh impian tu.. AKU DOAKAN DIA AKAN DAPAT CALON ISTERI TERBAIK...

2- kenal tahun 2010.. masa aku join 1 web ni... web ni yang buat aku memulakan diri dengan volunteer... masa tu aku tak tahu dia tunangan orang.. SUMPAH aku terluka bila tahu dia milik orang lain... memang kawan-kawan aku panggil sayang.. baby.. b... tak ada perasaan tapi dengan dia aku rasa lain.. perhatian dia.. cara dia... ntah la.. mungkin aku yang salah... akhirnya tunang dia serang aku di web... YA... DI WEB... aku dimaki... di telefon... aku patah hati... jenuh menghalang air mata... mungkin salah aku.. tq sue.. sue ni yang mula-mula bagi tau si dia dh bertunang.. hati memang hancur.. tp atas sebab selesa berkawan aku teruskn juga... bila dimaki... aku blah dr hidup dia.. sbrnya dia mmng tak nak bg tau aku yang dia dh bertunang.. aku tak tahu nape dia buat aku mcm 2... now dia dh putus tunang.. kwn balik dgn aku... ntah la.. banyak kali aku joke ajak kawin.. dia xprnah peduli... mungkin aku terlalu excited... biarlah.. bak kata dia kalau ada jodoh xkemana kan...

Kini...
aku genggam lagu najwa latif... kosong... semangat aku... biarlah aku tiada cinta.. tp aku ada mereka2 yang syg aku... aku masih punya princes chentaku dalam hidup.. nyawa-nyawa ku... biarlah masa terus berlalu.. mungkin karma yang aku dapat dr dosa lepas... moga tuhan ampunkan dosa-dosa ku....

No comments:

Post a Comment